onsdag den 12. oktober 2011


Billederne er taget med min iphone 3GS derfor er de ikke lige de bedste. :-)



                             
Mine søde converse.. 

Et billede af min mors lækre klæde skab. Er så forelsket i det! Og hendes tøj. Det gammeldags er altså utrolig sødt, og fandt en masse tøj som er ALT for småt til hende, og er lidt for stort til mig, men altså .. Jeg fik det. Og så har jeg været ude og shoppe for nogle dage siden. I kan få nogle billeder efter jeg er kommet hjem fra ferie ♥ 


Nå men, som sagt skal jeg på ferie til Basel. Er så happy! Men så idag tager jeg lige over til min bedsteveninde lidt, da vi skal sove hos min mormor og morfar, min mor og jeg + min far. Så vil lige tilbringe tiden med min bedste veninde ♥ Nå men, er blevet utrolig meget forelsket, og kærligheden flyver i luften. Vi har fået taget skole fotos, og de blev faktisk OK! Er ihvertfald glad for dem :-) Overvejer om at lave en facebook blog, thihi! Men altså. Skal have lavet mit værelse om når vi kommer hjem fra ferie. Lækkert, jeg glæder mig! Sidder nu og er forelsket i sangen ' http://www.youtube.com/watch?v=swWYvpsLr4o&feature=relmfu ' By my side - David Choi. En virkelig sød sang, jeg ikke kan få nok af! Har mistet en veninde som jeg troede jeg skulle ha hele livet - i starten i hvertfald! Men det endte tragisk, men er glad for jeg ikke er veninder med hende. Vi havde gode stunder, men hun var ikke god en veninde. Jeg kan ikke bruge løgne eller noget andet til noget. Jeg har dem jeg skal bruge. - Nåmen. Vi ses! Sidder lige nu på facebook og tjekker min blog igennem + min gamle! Hihi. Vi ses! I må have en god uge fortsat, og i må få en god ferie på fredag! Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar