søndag den 11. september 2011

Søndag! Yea.
Jeg gik så tidligt i seng i går! 21.59 eller sådan noget. Og vågner her klokken 08.23 -.- Dejligt siger jeg bare.. ( not. ) Er weekender ikke til for at sove længe & gå sent i seng, når man ikke kan gøre det i hverdagene? Åbenbart ikke herhjemme.. Farmor har været på besøg hele weekenden, yea! Men hun sov inde ved mig.. Så jeg skulle sove på en madras noget. Og hun står så tidligt op, at man ikke kan andet end selv at stå op. Tror bare jeg vil slappe af hele dagen! Men nu. Nu skal i høre om min weekend. I fredags kom farmor, og vi så vild med dans og så videre, og fik lækker mad! Yummi yummi.. Om lørdagen slappede jeg af, og mor og farmor tog til binko banko og far var i Hamburg. Så jeg var alene hjemme, yea! Men ikke så meget yea alligevel. De var taget af sted og jeg havde været hjemme en time eller noget, og så gik jeg op og lavede en ansigts maske. Jeg tog den på og ville skylle resterne ud .. Flot. Jeg stopper håndvasken og en lang historie hører til.. Så jeg kom ikke ind og se BORA BORA lol, med Khatirah. )-: Men var en OK weekend alligevel. Vil bare slappe af i dag.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar