lørdag den 17. september 2011

lOL


Var til Annes fødselsdags party. Rigtig hyggeligt med mine piger! Jeg elsker jer chicks. I de bedste in the woooooooooooooooorld! :-P Selvom jeg kastede op efter 2 en halv liter vand .. Lækkert. Nej, bestemt ikke.. Skal egentligt lave en boganmeldelse af ' Når snerlen blomstrer' Spørg mig om jeg gider.. Godt, nej. Det gider jeg simpelthen ikke! Det er den dårligste bog nogensinde! Men filmen. Den kan jeg love dig for. Den er god! Jeg elskede den. Kærlighed er bare super godt! En rigtig tøse bog, gad jeg godt læse med klassen. Om kærlighed, kærester , forelskelser - Bare om det hele! Ville være rigtig fedt. Bare sådan en slags dagbog, hvor hun skriver om sine følelser - om sin hverdag og det hele, og så skal man sammenligne den med sit eget liv. Ville egentligt være ret fedt! Gad bare godt læse en bog som.. Interessere en. Ikke en kedelig gammeldags lorte bog. Tror bare hele dagen imorgen går på afslapning, hvis jeg ikke skal være sammen med nogen.. Regner ikke med det. Lol nedern liv. Håhåhåhåhå hå.. Hader at hører om folk med dårlig selvtillid. Jeg hader det så meget! Men alligevel sidder jeg her & har en selvtillid på 10%. Jeg er sku lidt dobbeltmoralsk når det angår sådan noget! - Nårja. Fuck for groft at rød blok vandt! -.- Og Helle den fucking dobbeltmoralske * qfjdifjsdjg* vandt! FFFFFs. Nårja. Smutter. Er ret træt, og skal have Annemette overtalt til at få sit skolefoto ind .. :) Lol. Nå. Vi ses dejlige blog. Nu fik i en masse ting af vide. Lækkert, hva? KYS ♥

NÅRJA! SKAL TIL SCANNING PÅ SØNDAG! ALTSÅ D. 25! DØR! ØNSK MIG HELD OG LYKKE! tusind tak..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar